فراتر از عشق

آواز خاموشم را بشنوید

فراتر از عشق

آواز خاموشم را بشنوید

بازی ریاضی

پیش نوشت :

سلام به دوستان وفادار من و فراتر از عشق.

۱- قبل از هر چیزی، یک دنیا سپاس دارم از دوست بی‌نظیرم مرمر نازنین که بزرگ‌منشانه یادم میکند و همراهم است و همینطور مهدی سلطانی، نازنین دوست دیگرم که هربار که به فراتر از عشق می‌آید یک دنیا تازگی با خود به همراه دارد. و بزرگواران دیگر که همگی را دوست دارم و شرمنده‌ام از اینکه آنگونه که باید جوابگوی محبت‌شان نیستم.

۲- به تقویم وبلاگ که نگاه کردم قبل از هر چیزی شرمنده دلم شدم که یکماه شده و من ننوشتم برای دلی که با نوشتن زنده است.

۳- در روزهایی که خسته‌ام از دست خودم و روزگار ولی امیدوارم به رسیدن به آرامش، دلنوشته‌ای از جنس و به رنگ عشق را پیشکش دلهای عاشق دوستان همراهم میکنم.

۴- از تابستان با برنامه و مرتب به فراتر از عشق هوایی تازه میدهم و به امید خدا در فضایی تازه.

                                                            ***

 

ادامه مطلب ...